Impact Seminar #6/2022 Podcasty – miejsce do promocji marek

14/07/2022 Seminarium online
nagranie

Dowiesz się m.in., jak w ciągu ostatniego czasu ten obszar się rozwinął. Mówimy też, jak szybko zmienia się portfolio treści, kim jest słuchacz podcastów oraz gdzie i w jaki sposób słucha swoich ulubionych audycji. Spodziewaj się także sporej dawki wiedzy praktycznej na temat profesjonalnej produkcji podcastów. Zainspirujesz się też ciekawymi kejsami, które pokażemy wspólnie z klientami.

Poniżej nagranie całości seminarium. Agenda wraz z opisem prezentacji - pod nagraniem. Enjoy:)

AGENDA

11:00–11:05 Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska

11:05–11:30 – Podcast jako medium 3.0 – Marcin Łukasik, CEO Studio Plac

  • Prezentacja danych, analiza i komentarz z najnowszego raportu o podcastach w Polsce
  • Jak się rozwijają, jak wyglądają na świecie podcasty. Mnogość formatów i form produkcji
  • Kim jest słuchacz podcastów? Gdzie słucha podcastów?
  • Jak powinno się tworzyć podcasty?

11:25–11:40 - Rekordowe podcasty Onet Audio. Donośny głos dla marek - Jacek Gratkiewicz Audio&Podcast Business Manager, Ringier Axel Springer Polska

  • Do ilu odbiorców docierają podcasty produkowane przez RASP?
  • Kto słucha podcastów RASP?
  • Jak się rozwijają najpopularniejsze podcasty w Polsce?
  • Gdzie i jak może pojawić się marka w podcastach?
  • Korzyści z podcastu jako narzędzia marketingowego.

11:40–12:00 – Realizacja podcastów W RASP - możliwości i przykłady – Przemysław Watemborski, Video Project Manager i Michał Wojak, Kierownik Zespołu Projektów Video i Audio, RAS Polska

  • dlaczego warto wykorzystać podcasty w działaniach reklamowych?
  • jakie mamy podejście do ich tworzenia w działaniach content marketingowych w RAS Polska
  • pokażemy najważniejsze możliwości współpracy z Klientami
  • podzielimy się przykładami najciekawszych realizacji z ostatnich kampanii

12:00–12:30 – Jak marki aktywnie wykorzystują podcasty – case studies podcastu "The Originals" - Mateusz Szafran, Brand Manager, Kompania Piwowarska, Łukasz Łaski - Senior Content Partnership Consultant , LiquidThread

12:30–12:40 – Podsumowanie, Q&A, overtime – Radek Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska

Impact Seminar ma akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo otrzymujesz 4 pkt DIMAQ.

Udział w seminarium jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować.

prelegenci

Radek WierzbińskiGrowth & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Jacek Gratkiewicz Audio&Podcast Business Manager, Ringier Axel Springer Polska

Przemysław Watemborski, Video Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Michał WojakHead of Video&Audio Project, Ringier Axel Springer Polska

Marcin ŁukasikCEO Studio Plac

Mateusz SzafranBrand Manager, Kompania Piwowarska

Łukasz ŁaskiSenior Content Partnership Consultant w LiquidThread

Radek WierzbińskiGrowth & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Growth & Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od wielu lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Jacek Gratkiewicz Audio&Podcast Business Manager, Ringier Axel Springer Polska

19 lat medialnego doświadczenia. Pracował w Radiu ZET, ChilliZET, money.pl. Producent, scenarzysta i reżyser projektów audio/podcastów oraz wideo. Od lat przygotowuje i wdraża strategie PR. Obecnie Audio&Podcast Business Manager w RAS Polska.

Przemysław Watemborski, Video Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Przez lata produkowałem i wydawałem wideo-newsy w Grupie TVN. Koordynowałem m.in. pracę działu biznesowo-technologicznego serwisu x-news. Współtworzyłem materiały wideo na zlecenie największych koncernów mediowych w Polsce i na świecie, a także dla klientów instytucjonalnych oraz biznesowych.

O wadze i skuteczności przekazu audiowizualnego napisałem niejeden esej. W praktyce rozmaite formaty filmowe przez długi czas realizowałem poprzez swoją firmę - Studio Sztorm. Dziś zajmuję się przede wszystkim monetyzacją online'owych treści wideo oraz produkcją branded contentu w Biurze Reklamy RASP.

Wyznaję zasadę, że perfekcję osiąga się nie wtedy, gdy nie można już niczego dodać, lecz wtedy, gdy nie można już niczego odjąć.

Michał WojakHead of Video&Audio Project, Ringier Axel Springer Polska

I help brands to communicate in non-standard way, creating thrilling and reliable content. Through eighteen years of career in mass media I've become a video expert, proficient in sales project management and team building. I'm the true fan of content marketing with knowledge how to make it profitable.

Marcin ŁukasikCEO Studio Plac

Nagrywam, produkuję, prowadzę. Przez 10 lat mówiłem na antenie: RMF FM, Radio ZET, 4FUN.TV. Teraz tworzę podcasty i videocasty dla marek i klientów indywidualnych, w tym swój autorski "Tak słucham". https://www.linkedin.com/in/marcinlukasik-/

Mateusz SzafranBrand Manager, Kompania Piwowarska

https://www.linkedin.com/in/mateusz-szafran-31524b1b9/

Łukasz ŁaskiSenior Content Partnership Consultant w LiquidThread

https://www.linkedin.com/in/%C5%82ukasz-%C5%82aski-b9077171/