impact seminar #it's all about you

17 / 07 / 2019 godz. 9:00 - 15:00
Restauracja Belvedere, Park Łazienki Królewskie, Warszawa

Specjalną, letnią edycję Impact Seminarium zorganizowaliśmy w miejscu wyjątkowym - w Łazienkach Królewskich. Zaprosiliśmy naszych gości do klimatycznej oranżerii restauracji Belvedere.

Wakacje to najlepszy moment, by zadbać o siebie, zrobić coś dla własnego rozwoju, zastanowić się, czy jesteśmy we właściwym miejscu i czasie. Mamy nadzieję, że zarówno urokliwe miejsce, pełne spokoju i chłodu, jak i specjalnie dobrany program warsztatów stworzyły do tego sprzyjającą atmosferę. Zresztą sami oceńcie.

Impact Seminar ma akredytacje DIMAQ. Za udział w wydarzeniu otrzymujesz 20 pkt. DIMAQ.

DIMAQ

program

9:00 - 9:55
Rejestracja
10:00 - 10:15
Wprowadzenie
Radosław Wierzbiński, Head of Strategy and Communication, Media Impact
10:15 - 11:00
Jak szefowie marketingu oceniają swoją rolę i wpływ technologii na rozwój biznesu w polskich firmach. Premiera raportu Deloitte CMO Survey 2019
Patrycja Venulet, Jan Kisielewski - oboje Director, Brand Strategy & Consumer Research, Deloitte Poland
11:00 - 11:30
Marki z przesłaniem – jak je budować?
Olga Korolec, CMO Ringier Axel Springer Polska
11:30 - 12:30
Obiad
12:30 - 15:00
Warsztaty

warsztaty

1
WARSZTAT 1: Profile osobowości - poznaj swoje mocne i słabe strony oraz najlepsze dla Ciebie kierunki rozwoju
Prowadzący: Anna Malinowska, Daria Nawrat, Zespół szkoleń i rozwoju, Ringier Axel Springer Polska

Podczas warsztatu poznasz prawdziwe motywy swoich zachowań, kierunki własnego rozwoju, własne ograniczenia w percepcji rzeczywistości oraz różnice w postrzeganiu tej samej sytuacji przez różnych ludzi. Zaczniesz budować drogę do wewnętrznego „ja" – pierwszy krok do dobrych relacji z otoczeniem.

2
WARSZTAT 2: Agile LEGO – jak pracować zwinnie?
Prowadzący: Zespół Project Managment Office, Ringier Axel Springer Polska Warsztaty Agile LEGO

Wszyscy mówią o Agile, ale nie wiesz o co chodzi? Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak pracować zwinnie, to ten warsztat jest dla Ciebie. Nie ma znaczenia, czym zajmujesz się na co dzień - Agile jest dla każdego. W części praktycznej będziemy budować z klocków LEGO, aby poznać najważniejsze aspekty zwinnej pracy zespołowej. W części teoretycznej poznamy Manfiest Agile oraz jego zasady.

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Olga KorolecChief Marketing Officer & Group Sustainability Director Ringier Axel Springer Polska

Patrycja VenuletDirector, Brand Strategy & Consumer Research, Deloitte Poland

Anna MalinowskaPsycholog, Trener, Manager, Ringier Axel Springer Polska

Daria NawratTrener biznesu, Coach, Manager, Ringier Axel Springer Polska

Joanna WidackaScrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

Barbara Lech-WołodźkoScrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

Marek PakońskiScrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

Jan KisielewskiDirector, Brand Strategy & Consumer Research, Deloitte Poland

Agata HerzogScrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Olga KorolecChief Marketing Officer & Group Sustainability Director Ringier Axel Springer Polska

CMO Ringier Axel Springer Polska od 2016r. Odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfolio marek (m.in. Onet, Business Insider, Newsweek, Forbes).

Studiowała na Uniwersytecie Bolońskim (m.in. medioznawstwo i nauki o komunikacji) oraz ukończyła Istituto Europeo del Design w Mediolanie.

Pracowała w agencji reklamowej DDB, po czym budowała marki w największych polskich korporacjach (Telekomunikacja Polska, Kompania Piwowarska, ITI Neovision) oraz jako niezależny ekspert marketingu strategicznego (Grupa Żywiec, Wedel, Ekstraklasa, Samsung). Odpowiadała m.in za strategię i rebranding marki TP oraz rozwijała platformę cyfrową „N”.

Zasiada w jury Effie, Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay.

Patrycja VenuletDirector, Brand Strategy & Consumer Research, Deloitte Poland

Ponad 18-letnie doświadczenie w budowaniu strategii marki i strategii marketingowych oraz tworzeniu innowacji. Zrealizowała ponad 300 projektów strategicznych w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Jej kluczowe kompetencje to koordynacja i nadzór nad projektami z zakresu strategii, marketingu i badań konsumenckich. Doradza firmom z sektora FMCG, bankowości i ubezpieczeń, telekomunikacji, opieki zdrowotnej i farmaceutyków, sportu i mediów. Wcześniej pracowała w Millward Brown Kantar Group i była Partnerem współzarządzającym agencją konsultingu strategicznego.

Anna MalinowskaPsycholog, Trener, Manager, Ringier Axel Springer Polska

Ma wieloletnie doświadczenie w pracy z ludźmi zarówno w środowisku korporacyjnym, organizacjach systemowych, jak i pracy indywidualnej. Od kilkunastu lat zdobywa doświadczenie w dziedzinie szeroko pojętego HR. Pedagog, psycholog, trener szkoleń, doradca zawodowy. Codziennie stara się dostrzegać i reagować na potrzeby ludzi. Nie istnieją dla niej schematyczne szkolenia i schematyczne podejście do pracowników. Podejście zindywidualizowane jest podstawą jej działania. Wyspecjalizowała się w metodologii MBTI.

Daria NawratTrener biznesu, Coach, Manager, Ringier Axel Springer Polska

Ma wieloletnie doświadczenie związane ze wsparciem rozwoju kompetencji przywódczych, zarządczych, jak i sprzedażowych w pracy z klientem B2B oraz B2C. Na koncie ma kilkaset godzin szkoleń i warsztatów. Od kilkunastu lat tworzy programy rozwojowe oparte na badaniu kompetencji i doborze najefektywniejszych metod wspierania rozwoju.

Głęboko wierzy, że rozwój wymaga indywidualnego podejścia oraz zaangażowania w proces poprzez działanie, motywowanie, jak i zobowiązanie. Obecnie zafascynowana metodami rozwiazywania konfliktów, w tym min. mediacjami w nurcie NVC.

Joanna WidackaScrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

Obecnie pracuje jako Scrum Master w DreamLab Onet, gdzie razem z dwoma zespołami zajmuje się rozwiązaniami w obszarze wideo w Grupie RASP. W roli Agile Coacha wspomaga również zespoły biznesowe w osiąganiu zwinności. Swój zasłużony urlop wykorzystuje na podróże, w backlogu czeka jeszcze sporo kierunków do odwiedzenia. W zimie każdą wolną chwilę spędza na stoku narciarskim.

Barbara Lech-WołodźkoScrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

W DreamLabie pracuję z zespołami deweloperskimi i przedstawicielami biznesu, pomagając im zrozumieć Scrum i zwiększyć efektywność pracy. Prowadzę warsztaty, wspieram organizację w transformacji Agile. Fascynuje mnie to, jak dzięki sprzyjającemu środowisku i kulturze współpracy, rośnie kreatywność i motywacja zespołów.

Zasiada w jury Effie, Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay.

Marek PakońskiScrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

Niegdyś radiowiec, dziennikarz i community manager, potem project manager (na koncie m. in. transformacja do Agile PM w Grupie ZPR Media); obecnie scrum master i facylitator, zarówno w zespołach IT, jak i biznesowych. Na co dzień godzę agile ze wszystkimi "if" programistów i "ale to musi być" product ownerów. Z wykształcenia pedagog, świetnie się czuję we wspólnym odkrywaniu naszych mocnych stron poprzez warsztat, wspólne doświadczanie i team work. Ostatnio zakręcony na punkcie turkusowych organizacji.

Zasiada w jury Effie, Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay.

Jan KisielewskiDirector, Brand Strategy & Consumer Research, Deloitte Poland

Jan ma 17 letnie doświadczenie w budowaniu silnych marek. Strateg specjalizujący się w łączeniu analiz rynkowych i kulturowych. Jest autorem metodologii analiz strategicznych i współautorem raportów trendowych, w tym Foresight 2025. Kluczowe kompetencje: opracowanie strategii marek, tworzenie i wdrażanie innowacji produktowo-usługowych, analiza siły i potencjału marek pod kątem trendów. Wcześniej był dyrektorem strategii w międzynarodowej agencji a następnie jako partner tworzył i zarządzał agencją konsultingu strategicznego.

Zasiada w jury Effie, Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay.

Agata HerzogScrum Master i Agile Coach, DreamLab, Ringier Axel Springer Polska

Przygodę w DreamLabie rozpoczęła 6 lat temu, kiedy to jako Scrum Master dbała o zwinność i efektywność zespołów IT. Do dziś w roli Agile Coacha wspiera zarówno Deweloperów, jak i Product Owenerów w ich codziennej pracy oraz opracowuje warsztaty i szkolenia wspomagające transformację Agile w Ringier Axel Springer Polska.

Wolny czas spędza aktywnie - uwielbia jeździć na rowerze i chodzić po górskich szlakach. Ostatnio odkrywa nowe pasje próbując swoich sił się w roli początkującego ogrodnika.

Zasiada w jury Effie, Mixx Awards, Radzie Marek Superbrands, jest członkiem rady programowej Forum IAB oraz ImpactDay.