Impact Webinar #10 Content marketing – sposób na zaangażowanie Twoich Klientów

19 / 06 / 2020 Webinarium

Czego dowiesz się z webinarium:

  • Jak rozmawiać z ludźmi, a nie mówić do ludzi
  • Jak content marketing wspiera marketera i jaką powinien pełnić rolę
  • Dlaczego nie warto wierzyć popularnym mitom na temat content marketingu
  • Jak wygląda content marketing we współpracy z wydawcą w praktyce (case studies)

Gośćmi webinarium są Alicja Popiel i Marta Nowicka, a prowadzi je Radek Wierzbiński. Wszyscy z Ringier Axel Springer Polska.

DIMAQ

Impact Webinar ma akredytację DIMAQ. Za udział online w webinarium uczestnik otrzymuje 2 pkt DIMAQ

Tu możesz obejrzeć nagranie webinarium.

prelegenci

Alicja PopielSenior Native Manager, Ringier Axel Springer Polska

Marta NowickaHead of Ad Product: Content Marketing & Native w Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Alicja PopielSenior Native Manager, Ringier Axel Springer Polska

Od 13 lat związana z branżą reklamową w zakresie przygotowania koncepcji i realizacji działań niestandardowych opartych o content marketing.

Uczestniczy w kreowaniu nowych rozwiązań natywnych w ramach portfolio Ringier Axel Springer Polska. Absolwentka Komunikacji i Public Relations oraz Marketingu i Reklamy. Posiadaczka certyfikatu Dimaq Professional.

Marta NowickaHead of Ad Product: Content Marketing & Native w Ringier Axel Springer Polska

Odpowiada za tworzenie i wdrażanie rozwiązań reklamy natywnej w tytułach należących do Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej jako Native Advertising Creative realizowała kampanie native advertising i rozwijała portfolio produktów natywnych w Grupie. Od 2016 r. jest członkiem grupy Content Marketing i Reklama Natywna w IAB Polska, wyznaczającej standardy dla reklamy natywnej w Polsce. Wcześniej przez 4 lata pracowała jako Account Manager w agencjach PR, posiada też 7-letnie doświadczenie dziennikarskie (m.in. „Puls Biznesu”, „Forbes”).

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.