Impact Webinar #1/2022 Programmatic Guaranteed z perspektywy marketera i wydawcy

26/01/2022 Webinarium

Zapraszamy na nagranie webinarium Impact Academy, z którego:

  • Dowiesz się, jakie wady i zalety ma to rozwiązanie
  • Poznasz rekomendacje działań i dobre praktyki tego modelu
  • Sprawdzisz, czy Programmatic Guaranteed jest odpowiedzą na koniec third party cookies

AGENDA

11:00 – 11:05 Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, RAS Polska

11:05 – 11:45Programmatic Guaranteed z perspektywy marketera i wydawcy – Artur Sobczynski, Senior Programmatic Media Manager, Performance Media, Agata Jaworska, Programmatic Sales Manager, RAS Polska

11:45 – 12:00 – Podsumowanie, Q&A – Radek Wierzbiński, RAS Polska

Będzie możliwość zadawania pytań i dyskusji w fachowym gronie. Gospodarzem spotkania jest Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Impact Webinar ma akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo otrzymujesz 2 pkt DIMAQ.

Udział w webinarium jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować.

prelegenci

Radek WierzbińskiGrowth & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Agata JaworskaProgrammatic Sales Manager, Ringier Axel Springer Polska

Artur SobczyńskiSenior Programmatic Media Manager, Performance Media

Radek WierzbińskiGrowth & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Growth & Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od wielu lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Agata JaworskaProgrammatic Sales Manager, Ringier Axel Springer Polska

Z branżą reklamową jestem związana od blisko 10 lat, w RASP jako Programmatic Sales Manager odpowiadam za obszar Private Marketplace. Wcześniej zdobywałam doświadczenie w domach mediowych i sieciach reklamowych, planując kampanie online dla szerokiego portfolio klientów. Od kilku lat moją specjalizacją jest reklama programmatic, natomiast doświadczenia z innymi obszarami digitalu pozwalają mi lepiej zrozumieć potrzeby i wyzwania z jakimi mierzą się reklamodawcy.

Artur SobczyńskiSenior Programmatic Media Manager, Performance Media

W branży od 2004 r. Pracował dla klientów takich jak Allegro, IKEA, Lidl, EURO. Zdobywał doświadczenie w kampaniach e-commerce, najpierw w Google Ads, później w programmatic display. Zajmuje się planowaniem strategii, mediów, optymalizacją i raportowaniem kampanii. Pracuje z Google Marketing Platform w szczególności DV360, Campaign Manager, Studio.