Impact Webinar #13 Brand Metrics. Nowy pomiar wpływu content marketingu na markę

05 / 11 / 2020 godz. 11:00-12:30
Webinarium

Zapraszamy na kolejny Impact Webinar. Tym razem rozmawiamy o narzędziu pozwalającym mierzyć efekty kampanii content marketingowych - Brand Metrics. Jest to system opracowany przez szwedzką firmę, z którego obecnie korzystają największe światowe wydawnictwa do pomiaru efektywności kampanii kontentowych.

Johanna Silfwerbrand Bendroth, senior researcher and partner z Brand Metrics podzieli się z Wami wynikami i wnioskami z pomiarów ponad 1.000 kampanii contentowych na świecie. Natomiast Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych, RAS Polska pokaże, jak działa to narzędzie, przedstawi jego funkcje i możliwości oraz pierwsze polskie zastosowania.

Poniżej nagranie całości webinarium

Program

11:00 Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

11:05 Wyjdź poza klik. Poznaj narzędzie, pozwalające sprawdzić, czy dobrze zainwestowałeś – Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

  • jak działa Brand Metrics, funkcje i możliwości
  • jakie kampanie możesz mierzyć

11:25 Pomiar wpływu content marketingu na markę - Johanna Silfwerbrand Bendroth, senior researcher and partner, Brand Metrics

  • wyniki i wnioski z pomiarów ponad 1.000 kampanii contentowych na świecie
  • różnice w efektach kampanii contentowych i tradycyjnej reklamy
  • najważniejsze kwestie w mierzeniu i interpretowaniu wyników wpływu content marketingu na rozpoznawalność marki

11:45 Zmierz się z content marketingiem - Marcin Nietrzebka, Kierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

  • w jaki sposób Content marketing buduje relację z marką? 
  • dlaczego narzędzie badawcze w rękach wydawcy może przełożyć się na realną korzyść dla marki?

12:05 – 12:30 – Q&A

Webinarium prowadzi Radek Wierzbiński Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Impact Webinar ma akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo otrzymujesz 2 pkt DIMAQ.

Udział w webinarium jest bezpłatny.

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Johanna Silfwerbrand BendrothSenior researcher and partner, Brand Metrics

Marcin NietrzebkaKierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Johanna Silfwerbrand BendrothSenior researcher and partner, Brand Metrics

Johanna Silfwerbrand Bendroth jest kluczowym współtwórcą platformy pomiarowej Brand Metrics, wnosząc po stronie wydawców wiedzę specjalistyczną w zakresie metodologii i doświadczenia z pracy z analityką biznesową. Johanna Silfwerbrand Bendroth jest również członkiem grupy zadaniowej ds. Pomiarów IAB i regularnie występuje na imprezach branżowych.

Marcin NietrzebkaKierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Z zamiłowania fotograf, z wykształcenia socjolog, od 14 lat obserwuje i analizuje rynek mediów z perspektywy wydawcy. Od kilku lat rozwija badania efektywności działań marketingowych klientów w Ringier Axel Springer Polska.