Impact Webinar #2/2021 Kampanie reklamowe z pomiarem Brand Metrics

18/03/2021 godz. 11:00 - 12:30
Webinarium

Głównym bohaterem tych kampanii jest content marketing. Efekty kampanii mierzyliśmy narzędziem Brand Metrics. Pokażemy Ci 5 inspirujących i praktycznych case studies, z których dowiesz się:

  • W jaki sposób pomagamy budować nową markę
  • Dlaczego warto korzystać ze sprawdzonych narzędzi
  • Ile są warte działania contentowe
  • Dlaczego warto stawiać na video
  • Jakie korzyści daje marce zaangażowanie społeczne

Podczas część wellbeingowej nauczysz się skutecznych sposobów na szybkie podniesienie swojego poziomu energii w ciągu dnia pracy.

Impact Webinar ma akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo otrzymujesz 2 pkt DIMAQ.

Udział w webinarium jest bezpłatny wystarczy się zarejestrować.

Tu jest nagranie całości webinaru. Enjoy:)

AGENDA

11:00 Zaczynamy - Radek Wierzbiński, Ringier Axel Springer Polska

11:05 Case studies cz. 1 – Marcin Nietrzebka, Joanna Kowalczyk, Sylwia Gromada

  • W jaki sposób pomagamy budować nową markę?
  • Dlaczego warto korzystać ze sprawdzonych narzędzi?

11:30 – Impact Academy Wellbeing: Power shot - Katarzyna Lorkowska, Human Power

Jak szybko i skutecznie regenerować (a nawet powiększać) swoje zasoby energii kiedy mamy tylko kilka minut

11:45 – Case studies cz. 1 – Marcin Nietrzebka, Adam Fibic, Patrycja Witkowska, Dominik Pilarski

  • Dlaczego warto stawiać na video?
  • Ile są warte działania contentowe?
  • Jakie korzyści daje marce zaangażowanie społeczne?

12:15 - Q&A, podsumowanie

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ania MalinowskaKierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Ringier Axel Springer Polska

Patrycja WitkowskaStrategic Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Marcin NietrzebkaKierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Dominik PilarskiSenior Strategic Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Sylwia GromadaProject Sales Manager, Ringier Axel Springer Polska

Joanna KowalczykMedonet Bussines Development Manager, Ringier Axel Springer Polska

Katarzyna LorkowskaPsycholog, trener, Human Power

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Ania MalinowskaKierownik Działu Szkoleń i Rozwoju, Ringier Axel Springer Polska

Jestem psycholożką biznesu, trenerką, menedżerką z wieloletnim doświadczeniem w pracy nad rozwojem kompetencji zawodowych i osobistych. Badam motywacje i zachowania młodych pokoleń w dzisiejszym środowisku pracy. Szczególnie jest dla mnie ważna świadomość zdrowotna i kondycja psychofizyczna pracowników. Z zaangażowaniem wprowadzam w miejsce pracy: programy mindfulness, warsztaty pracy na emocjach, jogę, audyt zdrowia, programy redukcji stresu, programy wsparcia psychologicznego.

Rozwijam programy edukacyjne i zawodowe dotyczące sztucznej inteligencji. W ramach programu partnerskiego Uniwersytetu SWPS prowadzę zajęcia z projektów cyfrowych. Jako mentorka, wspieram program Fundacji Digital University w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych.

Patrycja WitkowskaStrategic Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Z mediami związana od 18 lat – pracowała po stronie wydawców, w domach mediowych i agencjach reklamowych. W RASP od prawie 4 lat zajmuje się tworzeniem rozwiązań opartych o content i doradzaniem Klientom w zakresie prowadzenia działań natywnych. Zawsze na bieżąco z trendami w komunikacji, szczególnie tymi związanymi z ekologią i zrównoważonym rozwojem. Prywatnie pasjonatka żeglarstwa, doświadczenie we współpracy z załogą w różnych warunkach z powodzeniem przenosi na grunt zawodowy.

Marcin NietrzebkaKierownik Działu Analiz Rynkowych, Ringier Axel Springer Polska

Z zamiłowania fotograf, z wykształcenia socjolog, od 14 lat obserwuje i analizuje rynek mediów z perspektywy wydawcy. Od kilku lat rozwija badania efektywności działań marketingowych klientów w Ringier Axel Springer Polska.

Dominik PilarskiSenior Strategic Project Manager, Ringier Axel Springer Polska

Ponad 5 lat doświadczenia po stronie wydawcy, gdzie na co dzień realizuję kluczowe projekty cross-obszarowe. Obecnie jestem skupiony na projektach z zakresu zrównoważonego rozwoju w ramach inicjatywy #niechzyjeplaneta.

Biznesowo interesuje mnie odpowiednie wykorzystanie i interpretacja danych do tworzenia najlepszych ścieżek prowadzenia użytkownika i podejmowania właściwych decyzji.

Uwielbiam wszelkie aktywności sportowe, w szczególności jest mi bliska lekka atletyka, którą czynnie uprawiałem przez wiele lat.

Sylwia GromadaProject Sales Manager, Ringier Axel Springer Polska

Na co dzień porusza się w szeroko rozumianym content marketingu. W RASP odpowiedzialna za kreowanie, a następnie realizację kampanii niestandardowych w obszarze lifestyle i rozrywki.

Joanna KowalczykMedonet Bussines Development Manager, Ringier Axel Springer Polska

Prawie 20 letnie doświadczenie w pracy w mediach. W Ringier Axel Springer Polska odpowiedzialna za obszar związany z reklamą i projektami specjalnymi w serwisie Medonet.pl. W przeszłości pracowała w działach reklamy Agory SA gdzie odpowiadała m.in. za rozwój oferty reklamowej.

Katarzyna LorkowskaPsycholog, trener, Human Power

Katarzyna jest psychologiem, trenerem i ekspertem w zakresie technik pracy z ciałem oraz emocjami poprzez ruch. Dyplomowana w Nowym Jorku tancerka, choreograf i specjalistka w zakresie zwiększania elastyczności i świadomości ciała oraz certyfikowany coach indywidualny oraz grupowy pracujący w oparciu o empatię.