Impact Webinar #4/2021 Innowacje w komunikacji marketingowej

15/07/2021 Webinarium
Nagranie

Naszym gościem jest Rafał Knap, Product Manager, EWL Group, praktyk efektywnego wykorzystania technologii w marketingu cyfrowym, promotor budowania kultury innowacji i prototypowania, od 3 lat członek komitetu organizacyjnego kolejnych edycji Innovation by SAR. Rafał podzieli się swoim ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarach transformacji cyfrowej, IT, project managementu, realizacji kampanii w mediach społecznościowych i digital PR.

Nagranie całości webinarium poniżej. Dowiesz się z niego i zobaczysz:

  • czym jest innowacja w komunikacji w czasach post-covid
  • dlaczego każdy może być innowatorem
  • konkretne case studies innowacji w skali mikro i makro
  • jak można kategoryzować innowacje, także na potrzeby pozycjonowania i konkursów

Impact Webinaria mają akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo otrzymujesz po 2 pkt DIMAQ. Udział w webinariach jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować.

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Rafał Knap Product Manager, EWL Group

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Rafał Knap Product Manager, EWL Group

Jestem praktykiem efektywnego wykorzystania technologii w marketingu cyfrowym, z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarach transformacji cyfrowej, IT, Project Managementu, realizacji kampanii w mediach społecznościowych i digital PR. Tak szeroki zakres zainteresowań i wynikających z nich doświadczeń ewoluował w naturalny sposób wraz z rozwojem rynku i potrzeb marek, w których komunikację byłem zaangażowany w różnym stopniu.

Zdecydowane jestem promotorem budowania kultury innowacji i prototypowania. Od 3 lat jestem członkiem komitetu organizacyjnego kolejnych edycji Innovation by SAR. Wierzę w synergię pracy zespołów współpracujących z wykorzystaniem zwinnych metody Agile, także o organizacjach silosowych. Przez wiele lat tworzyłem zespoły zadaniowe jak i projektowe. Z wykorzystaniem różnych metodyk i praktyk, a przede wszystkim na różnym etapie rozwoju organizacji.

Mam także praktyczne doświadczenie w tworzeniu startupów na etapie pomysłu na usługę, a także budowy spółek oferujących usługi komplementarne dla spółek w ramach grupy agencji marketingowych, technologicznych i kontentowych.