Z webinarium dowiesz się m.in.:
• Jak zmieniają się nastroje konsumentów w Polsce w czasie pandemii na tle innych krajów
• Jak zmieniają się nawyki i przyzwyczajenia polskich konsumentów
• Jak wzrost czasu spędzanego przed ekranem wymusi zmiany w tradycyjnym podejściu do marketingu i może doprowadzić do wzrostu roli cyfrowej komunikacji
• Na jakie zachowania trzeba odpowiadać przy budowaniu nowej oferty
Gościem Impact Webinara jest Jakub Stefański, Partner Lokalny w McKinsey & Company, lider Praktyki Marketingu i Sprzedaży w Polsce, który przedstawi raport z badania nastrojów konsumenckich przeprowadzonego przez McKinsey & Company. Badanie przeprowadzone zostało w 38 krajach na całym świecie, żeby ocenić oczekiwania, dochody, wydatki i zachowania ludzi w czasie kryzysu COVID-19.
Webinarium prowadzi Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska
Zapraszamy!