Impact Webinar #5 Semantic Advertising

29/07/2021 godz. 11:00 - 12:00
Webinarium

Na kolejnym letnim spotkaniu Impact Academy naszym gościem był Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data, RAS Polska. Rafał mówił m.in.

  • Czy hakowanie wyścigu o prywatność ma sens?
  • Jak zachować efektywność działań online w świecie post-cookie, przy zmieniających się zasadach prywatności.
  • Co ma wspólnego semantyka z efektywnością marketingu online?
  • Co zapewni stabilność działań data – driven w przyszłości?

Rafał ma 15 lat doświadczenia w marketingu cyfrowym. Pracował po stronie wydawców, sieci reklamowych, domów mediowych i agencji.

Poniżej nagranie webinarium. Zapraszamy:)

Gospodarzem webinariów Impact Academy jest Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, RAS Polska.

Impact Webinaria mają akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo otrzymujesz 2 pkt DIMAQ. Udział w webinarium jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować.

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Rafał WiewiórskiHead of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Rafał WiewiórskiHead of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

Rafał ma 15 letnie doświadczenie w marketingu cyfrowym po stronie wydawców, sieci reklamowych, domów mediowych oraz agencji i ponad 6-letnie doświadczenie w zarządzaniu produktami reklamowymi po stronie wydawcy. Od blisko 3 lat rozwija portfolio produktów reklamowych display oraz data-driven w RAS Polska. Wcześniej, w Grupie ZPR Media, odpowiadał za produkty reklamowe online jako Dyrektor Rozwoju Produktu Reklamowego oraz uprzednio także za produkt mediowy online jako Dyrektor Produktu Mobile i Video. Koordynował tam m.in. wdrożenie i rozwój produktu TO WIDEO od strony wydawniczej i reklamowej. W 2011 jako Business Development Director planował i koordynował rozwój Vendimob - pierwszego polskiego mobilnego adserwera reklamowego.