Impact Webinar #6 Transformacja świata finansów

19/08/2021 Webinarium
Nagranie

Mieszanka wybuchowa zmian w technologii, ekonomii i w zachowaniach społecznych zrewolucjonizuje perspektywę finansów i płatności dla klienta. Czy powinno to interesować marketerów? Naszym zdaniem tak. Nowe podejście do pieniądza może bowiem np. zmienić podstawowe elementy marketingu 4P (price, product, place, promotion), stworzyć nowe ramy funkcjonowania, a nawet nowe kategorie biznesów.

Poniżej nagranie webinarium, z którego dowiesz się m.in.:

  • O zmianach tektonicznych w usługach finansowych i czy Azja jest zapowiedzią przyszłości?
  • Dlaczego pośrednik płatności, który przynosi straty jest warty więcej niż cała polska bankowość?
  • Dlaczego Fintech jest tak skuteczny w kruszeniu bankowych potęg i czy ten model można odtworzyć w innych branżach?
  • Co oznacza dla nas pożegnanie z monopolem waluty narodowej jako wyceny wartości? 

Gospodarzem spotkania jest Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska.

Impact Webinar ma akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo otrzymujesz 2 pkt DIMAQ.

Udział w webinarium jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować.

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Paweł StężyckiEkspert w obszarze innowacji bankowych i fintech

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Paweł StężyckiEkspert w obszarze innowacji bankowych i fintech

Kiedyś marketer i badacz, a od 9 lat ekspert w obszarze innowacji bankowych i fintech na styku użytkownika, IT i biznesu. Trochę futurolog-amator, a na co dzień projektant rozwiazań cyfrowych dla finansów i healthtech. Jako konsultant w Netguru, dużym polskim software house pomaga przy tworzeniu koncepcji biznesowo-technologicznych dla klientów z USA, UE i Bliskiego Wschodu. Pracuje z bankami, fintechami i organizacjami pożytku społecznego. Płacą mu za to żeby powstające rozwiazania wpisywały się w trendy i budowały wartość dla użytkowników, interesatiuszy , a czasem nawet jednych i drugich.