Impact Webinar #7 Co dziś faktycznie daje marce kanał mobilny

15 / 05 / 2020 Webinarium

Z webinarium "Uziemieni choć mobilni. Co dziś faktycznie daje marce kanał mobilny" dowiesz się:

• Dlaczego mobile buduje dziś zasięg i częstotliwość efektywniej niż desktop

• Jaki wpływ na budowanie świadomości marki mają kampanie mobilne

• Jakie rozwiązania oferty mobilnej RAS Polska najlepiej realizują kolejne etapy customer journey?

Gościem Impact Webinara jest Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska. Webinarium prowadzi Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska.

Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium.

prelegenci

Radek WierzbińskiGrowth & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Krystian TrapszoKierownik Działu Performance, RAS Polska, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiGrowth & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Growth & Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od wielu lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Krystian TrapszoKierownik Działu Performance, RAS Polska, Ringier Axel Springer Polska

Head of Performance, Sales Manager, Media Buyer, Performance Strategist

Ponad 8 lat doświadczenia w pracy dla sieciowych domów mediowych i dla dużych wydawców. Od ponad 5 lat w Ringier Axel Springer Polska, jako manager i szef działu Performance.