Impact Webinar #7 Co dziś faktycznie daje marce kanał mobilny

15 / 05 / 2020 Webinarium

Z webinarium "Uziemieni choć mobilni. Co dziś faktycznie daje marce kanał mobilny" dowiesz się:

• Dlaczego mobile buduje dziś zasięg i częstotliwość efektywniej niż desktop

• Jaki wpływ na budowanie świadomości marki mają kampanie mobilne

• Jakie rozwiązania oferty mobilnej RAS Polska najlepiej realizują kolejne etapy customer journey?

Gościem Impact Webinara jest Rafał Wiewiórski, Head of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska. Webinarium prowadzi Radek Wierzbiński, Strategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska.

Zapraszamy do obejrzenia nagrania webinarium.

prelegenci

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Rafał WiewiórskiHead of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.

Rafał WiewiórskiHead of Display & Data, Ringier Axel Springer Polska

Z branżą reklamową związany od 12 lat. Dysponuje ponad 6 letnim doświadczeniem w zarządzaniu produktami reklamowymi po stronie wydawcy. Rozwinął pierwszy polski mobilny adserver oraz współtworzył sieci reklamowe.

Obecnie jako Head of Display & Data odpowiada za portfolio produktów reklamowych display oraz budowę oferty reklamowej w oparciu o dane w Ringier Axel Springer Polska.