Impact Webinar #9 Komunikacja inkluzywna - z perspektywy kreacji

04/11/2021 webinarium
nagranie

Język ewoluuje i warto, żeby marketer orientował się w kierunkach i zasadach tej ewolucji. Nietrafione copy może spowodować utratę pewnych grup konsumentów, w tym największej „mniejszości”, czyli kobiet. Olga Horodecka, w Ringier Axel Springer dowodząca komórką kreatywną Art. Studio – działu, który przygotowuje kampanie kompleksowo od koncepcji po produkcję – mówi, jakie są wyzwania współczesnego języka i jak sobie z nimi radzić.

Z webinarium dowiesz się, jak mówić i pisać o kobietach, pokoleniach 50+, osobach LGBT+, cudzoziemcach i osobach z niepełnosprawnościami. Zahaczamy także o temat ciałopozytywności.

Nagranie całości masz poniżej. Zapraszamy.

Udział w wydarzeniach Impact Academy jest bezpłatny wystarczy się zarejestrować.

Impact Webinary mają akredytację DIMAQ. Za uczestnictwo online otrzymujesz 2 pkt DIMAQ.

DIMAQ

AGENDA

11:00 – 11:05 Wprowadzenie – Radek Wierzbiński, RAS Polska

11:05 – 11:45 Język 2.0. Komunikacja inkluzywna – Olga Horodecka, Creative Manager, RAS Polska

11:45 – 12:00 – Podsumowanie, Q&A – Radek Wierzbiński, RAS Polska

prelegenci

Olga HorodeckaCreative Manager, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Olga HorodeckaCreative Manager, Ringier Axel Springer Polska

W doświadczeniu reklamowym za rok osiągnie pełnoletniość, z czego większość czasu spędziła pod banderami dużych wydawców. Z Ringier Axel Springer Polska związana początkowo jako copywriter, obecnie jako Creative Manager zarządza komórką kreatywną, wchodzącą w skład Art Studio.

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.