impact webinar #programmatic

04 / 07 / 2019 hour 11:00 - 12:00
Webinar

Efektywne kampanie programmatic. Jak przełożyć niuanse programmatica na korzyści kampanii reklamowych.

Na webinarium mówimy m.in.:

• Jakie zmiany na rynku programmatic zaszły na przestrzeni ostatnich 2 lat.

• Jakie modele zakupu oferuje rynek programmatic i kiedy je stosować?

• Jak bliska współpraca z wydawcą może podnosić efektywność zakupu?

Tu możesz obejrzeć pełną wersję nagrania. Zapraszamy!

prelegenci

Łukasz SkawińskiDyrektor Departamentu Programmatic, Ringier Axel Springer Polska

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Łukasz SkawińskiDyrektor Departamentu Programmatic, Ringier Axel Springer Polska

Z branżą reklamową związany od ponad 10 lat, z czego od 5 na stałe z obszarem programmatic. Reklamą w modelach automatycznych zajmował się zarówno po stronie wydawcy, gdy rozwijał pierwszą programatyczną sieć reklamową w Polsce, jak również po stronie reklamodawcy, gdy realizował kampanie reklamowe dla klientów z wykorzystaniem platformy DSP rozwijanej in-house. Obecnie jako Head of Programmatic odpowiada za

Radek WierzbińskiStrategy & Innovation Director, Ringier Axel Springer Polska

Ekspert ds. strategii i komunikacji marketingowej. Absolwent Chartered Institute of Marketing i Szkoły Strategii Marki (SAR), ukończył również m.in. stosunki międzynarodowe na UW oraz Mazowiecką Szkołę Trenerów. Jako Strategy&Innovation Director w Biurze Reklamy Ringier Axel Springer Polska odpowiada m.in. za kreowanie niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek klientów czy analizę trendów i zjawisk mediowych. Wykładowca Collegium Civitas i SWPS. Jako szef programowy Impact Academy rozwija od 4 lat program wiedzowy dla polskich marketerów.

Doświadczenie zdobywał wcześniej w agencji interaktywnej (MRM Worldwide) i po stronie największego wydawcy online w Polsce (Onet.pl). Prywatnie instruktor salsy, fan futbolu, dumny tata Franka i Marysi.